.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه های برای این شهرستان تمامی ندارد ....
داستانی جدید برای فرمانداری ویژه آمل با خداحافظی فرماندار بازنشسته !
شمال نیوز : جابه‌جایی معاون فرمانداری آمل از دیگر حاشیه‌های دوره تصدی شفیع‌زاده بود که وی را به مرخصی همراه با دلخوری فرستاد تا آمل به عنوان تنها شهری باشد که دارای دو معاونت در فرمانداری است....
شمال نیوز : فرماندار ویژه آمل که هنوز یکسال از مسئولیتش نمی گذرد در مراسم تجلیل از خبرنگاران  آملی از این سمت خداحافظی کرد !


در بخشی از گزارش ایسنا در این خصوص آمده است : غلامحسین شفیع‌زاده در زمانی که برای سخنرانی وی اختصاص داده شده بود؛ با اعلام اینکه از یک شهریور ماه نامه ترک کار بنده به اداره تامین اجتماعی زده شده است، اظهار کرد: بنده از وزارت نیرو بازنشسته شدم زیرا به صورت مامور به فرمانداری آمل آمده بودم.

غلامحسین شفیع‌زاده نخستین فرماندار ویژه شهرستان آمل بود که پس از به تصویب رسیدن فرمانداری ویژه این شهرستان و یک دوره سرپرستی معاون فرمانداری، فرماندار ویژه آمل شد.

به فرمانداری رسیدن شفیع‌زاده از جایگاه رئیس اداره آب و فاضلاب به فرمانداری نیز حکایتی داشت؛ وی در میان کشمکش مسئولان استانی و نماینده شهرستان برای انتصاب فرماندار از سوی یک میانجی به عنوان گزینه بی‌طرف به این سمت برگزیده شد اما از ماه‌های نخست حضور خود لب به گلایه گشود.

جابه‌جایی معاون فرمانداری آمل از دیگر حاشیه‌های دوره تصدی شفیع‌زاده بود که وی را به مرخصی همراه با دلخوری فرستاد تا آمل به عنوان تنها شهری باشد که دارای دو معاونت در فرمانداری است.

 اینگونه که از سخنان شفیع‌زاده بر می‌آید وی از چند روز دیگر رسما، کارمند دولتی نیست و به نظر دیگر نمی‌تواند در مسند فرمانداری حضور داشته باشد.

هر چند که وی خود نیز از ماه‌ها پیش با گلایه از کسانی که اجازه و اختیار را از فرماندار شهرستان سلب کرده بودند، تمایلی به حضور نداشت اما باید دید گزینه بعدی فرمانداری آمل در کمتر از شش ماه مانده به انتخابات حساس مجلس شورای اسلامی و حساسیت استانداری مازندران بر سر انتخاب فرماندار آمل چه کسی خواهد بود.

هنوز استانداری مازندران درباره گزینه جانشینی شفیع‌زاده اظهارنظری نکرده است.




ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمود 29 مرداد 1394
از نماینده ... آمل بپرسید که در دوره نمایندگی خود که با دخالت ایشان سه فرماندار برای این شهر انتصاب شد ه اند کدامیک از عملکرد یوسفیان . راضی هستند . پاسخگوی این ناهماهنگی چه کسی باید باشد.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 31 مرداد 1394
ملایی بهترن گزینه برای آمل می باشد.
خاوی 29 مرداد 1394
فرمانداری تنکابن ویژه است البته فقط در حد تابلو فرمانداری بابل و آمل هم ویژه هستند یدفعه بقیه رو هم ویژه کنید ویژه بودن هیچ ارزشی نسبت به فرمانداریهای دیگر ندارد در مازندران ، ولی در استانهای دیگر چارت فرمانداری ویژه است نگاه به فرمانداری ویژه است حقوق و مزایا هم ویژه است ولی در مازندران این سه شهرستان به همین اسم آبکی دلخوشند متاسفم
- 29 مرداد 1394
اقاي يوسفيان ملا برخورد اين چنيني با شهر ستان امل در خور شان شما ومردمي كه به شما اميد بسته بودندنيست
نا شناس 30 مرداد 1394
آقای شفیع زاده رفت ولی جمله ای شجاعانه اش به یوسفیان در یادها هست آن جا که در بابلسر به یوسفیان گفت مردم جواب دخالت های شما را هفتم اسفند خواهند داد به امید آن روز
نا شناس 30 مرداد 1394
همچین فرمانداری دیگر نمیتوان پیدا کرد خدا قوت آقای شفیع زاده
عباس 30 مرداد 1394
با سلام
شهرهای بهشهر و نکا هم همین مشکل را دارند جناب آقای نماینده اجازه نمی دهند که فرماندار بهشهر و یا بخشدار مرکزی نکا را تغییر دهند. قربونش برم استانداری هم یه خورده می ترسه و وارد نمیشه.
نا شناس 30 مرداد 1394
جایگاه فرمانداری آمل از وقتی زیر سوال رفت که آقای رسولی به عنوان فرماندار آمل انتخاب شدند. از همان زمان رو به سرازیری رفته است. واقعا جای تاسف دارد
پاسخ ها به این نظر
عبداله 31 مرداد 1394
ریاست آموزش و پرورش شهرستان نکا یادت رفت با مقاومت نماینده هنوز عوض نشد ،برادر
ناشناس 31 مرداد 1394
واقعا دیگه یوسفیان شورشو دراورده.
احمد 31 مرداد 1394
هر کس که مورد نظر و تایید و همراه با یوسفیان نباشد محکوم به رفتن است.( تا کی .....)
نا شناس 31 مرداد 1394
از عزیزاله شهیدی فر بعنوان فرماندار ویژه آمل نام برده می شود
نا شناس 31 مرداد 1394
سلام، من چند سالی مدیر یکی از ادارات شهرستان آمل عزیز بودم یک حرفی با مردم محترم امل وتوابع ان شهرستان دارم .. اگر شمافردی قوی تر از اقای یوسفیان دارید بیاورید اشکالی ندارد اما واقعا از اقای دکتر یوسفیان قوی تر دراستان وشهرستان آمل نیست واین حقیر بعنوان کسی که از یک شهرستان دیگر هستم دارم عرض میکنم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.